Magont

Ja det blev sent igår. Kände inte för att sova men gjorde det till slut ändå... Sen vakna jag vid 6 imorse av att jag hade så jävla ont i magen. Det verkligen krampade, så jag satt på toa ett tag. Sen somande jag om och nu känns d bättre i magen men det är inte bra. Tror det kan bero på att jag åt som jag åt igår. Får ta det lite lugnt med ätandet idag tror jag...
Vet inte vad jag ska göra idag. Måste gå och hämta min mjölk som jag givetvis glömde i Mimmi och Tess kylskåp. Jag är lite glömsk bara ;)
Måste nog ta tag lite i pluggandet oxå.. Jag är för jävla dålig på det just nu känner jag. Men vill jag klara kurserna är det nog bäst jag tar tag i mig själv. Jag och Kim ska ju ta tag i oss ihop imorrn ;) Det är bra det...

Nej lite frukost kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0