Plugg och åter plugg

Skoldagen blev ju faktiskt ganska bra trots att jag var så negativ imorse. Gjorde inte så mycket på förmiddagen. Hade boksamtal, det gick bra. Sen diksuterade vi lite om redovisningen vi ska ha 4 juni. Sen skulle jag och Kim gå och äta men vi fastnade där man kunde göra egna shorts, så det gjorde vi. Skitkul ha ha. Sen kom vi i alla fall iväg och åt. Sen satte vi oss för att plugga matte och fick direkt sällskap av Jacob som vi läser svenska kursen med. Han ska bli mattelärare för gymnasiet och den hjälpen behövde vi. Han förklarade verkligen skitbra. Tack Jacob ;) Så vi blev klara med en hel del mattegrejer, vilket va skönt och jag fattar verkligen nu. Vilket är en fördel om jag inte ska få en omdugga till, vilket jag inte har någon större lust med.
Ska börja skriva mer på min hemtenta i svenskan oxå. Har fått texten från tjejen jag ska analysera nu oxå. Då blir det gensast lättare att komma igång. Jag och Kim ska plugga på måndag så då hoppas jag komma en bra bit. Det gick ju bra förra gången ;)

Ikväll blir det kvartsfinal för Sverige i hockey-VM, jag hoppas på seger såklart. Tror på det oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0