Soligt väder

Ny vecka och underbart väder ute. Satt en stund med Mimmi på deras balkong idag. Fick läst en hel del i de böcker vi ska ha läst till nästa onsdag. Känner mig jätteduktig ha ha... Fick lite sol på köpet ;) Dock ingen färg tror jag... Men jag får ju inte särskilt mycket färg så.. Men det klart har man miss fuskneger som solningspartner så är det inte så lätt att inse att man har fått färg.... Alla frågade i fredags vart hon hade varit ha ha. Svar: Playa del Nyfors ha ha.

Ikväll blir det inte så mycket ansträngande. Ska försöka vara uppe och se Sveriges andra match i hockey-VM. Vet inte riktigt om jag kommer klara det... Ska läsa lite tänkte jag. Har lånat Främmande fågel - Anna Jansson av Mimmi. Den ska va bra har jag hört... Får väl se vad jag tycker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0