Flyttat

Jag lever fortfarande ha ha. Jag har bara flyttat och inte haft tid att kolla om bredbandet ens funkar här, men det gör det. Hemtelefonen funkar oxå, vilket är jätte bra. Allt har flytit på skit bra här. Flytten tog lite tid i lördags, ja jag vet att jag packar som en dåre ha ha. Men nu är alla saker här i alla fall. Nu ska jag bara städa ur den gamla lägenheten och få upp allt här. Men det mesta är fixat i alla fall :)


Tack pappa, Tess, mamma & Mimmi för att ni hjälpte mig i lördags med flytten. Hade aldrig fixat det utan er :) Ni är bäst :)

Idag händer nog inte så mycket. Ska försöka ta tag lite i examensarbetet och röja undan här..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt att höra att du är på plats! Bara det sista kvar nu då. (det som tar längst tid =P)

2008-11-04 @ 12:40:01
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0