Jobblördag

Jag borde nog va mer stressad över allt än vad jag är. Men jag vet ju att allt fixar sig på ett eller annat sätt. Jag kommer klara allt :) Peppar bara mig själv lite ha ha.

Ikväll ska jag jobba.. Ska jobba imorrn kväll med, det är sköna pengar det. Jag behöver ju dom. Missar ju dansbandskampen tyvärr men jag får ringa och rösta ändå ;) Jag vet ju vilka jag vill ha vidare.. Har jag tur hinner jag hem till resultatet. Annars kan jag nog få rapportering från annat håll ha ha.

Igår hade jag en jättemysig kväll. Blev bjudn på mat hemma hos Mimmi och Tess och sen umgicks vi bara. Riktigt skön kväll :)

Nej nu ska jag fixa mat innan jobbet kallar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0