Shopping måndag

Idag har jag faktiskt skrivit lite på examensarbetet men känner att jag behöver träffa min handledare för att komma vidare. Ska ju göra det på onsdag så hoppas kunna komma vidare sen. Men jag får väl försöka göra lite imorrn med, får väl se hur jag ska göra..
Annars har jag och Mimmi varit på stan och gjort av med pengar idag ;) Köpte en stickad tunika på Gina och 3 tunikor på Cubus. Cubus hade mycket snygga grejer, mycket snyggare än vad Gina hade. Det brukar inte vara så men idag så. Skönt att ha lite nytt i garderoben. Behövde ha nåt att ha på lördag i scandinavium. Tror jag vet vad jag ska ha nu ;)
Så jag är nöjd med min måndag :)

Ska städa lägenheten på torsdag antagligen. Det måste ju göras så.. Får hjälp som tur är. Jag har världens bästa vänner :)

Nu ska jag dega i soffan ett tag tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0