Städning och packning

Idag har jag städat det mesta i min gamla lägenhet, skönt att nästan va klar. Ska ta resten på måndag om det är bättre väder då, d är lite jobbigt att tvätta fönster när det regnar som det gör idag. Eller ja det små regnar lite då och då, mycket trist väder i alla fall. Nu är jag ganska trött efter städningen men sönt att det är gjort :) Tror det blev bra, städning är väl inte min starkaste sida kanske men jag har gjort så gott jag har kunnat i alla fall.

Har inte hunnit med så mkt annat idag. Sitter och väntar på att min kattvakt ska komma. Hon har aldrig varit här förut så hon ska kolla var jag bor och sådär. Hon ska ju va hos Mimmi och Tess katter oxå :)
Har faktiskt packat det mesta oxå, det är fantastiskt för att vara mig. Jag hatar att packa och brukar panik packa det sista jag gör innan jag ska åka. Men hade inget att göra innan Tess skjutsade mig till min gamla lägenhet så då passade jag på att packa. Vi åker ju hyfsatt tidigt imorrn :) Ska bli kul att komma till GBG igen, va ett tag sen jag va där nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0