15 år igen :)

I fredags åkte vi ner till Göteborg. Vi åkte vid halv 12 och gjorde en paus på McDonalds i Skara och va nere i Gbg vid halv 5 ungefär. Då lämnade jag mitt resesällskap som skulle sova på vandrarhem och begav mig hem till Emelie som jag inte träffat sen i påskas. Sååå kul att träffas igen :) Vi tog en trevlig hemmakväll som tyvärr inte slutade alltför väl. Men jag mår bra igen vilket är huvudsaken. Aldrig mer jordnötter kan jag säga. Så kul är inte akuten på Sahlgrenska. Tack för ditt underbara stöd, Emelie :)
Vi kom hem igen vid 7. Så vi gick inte upp orentligt förrän klockan va 15 på lördagen. Sen gjorde vi oss i ordning och åkte inte till stan vid 19 för att första äta kina mat och sen bege oss till scandinavium.
Väl på plats i scandinavium letade vi upp Mimmi, Tess & Mia. Umgicks med dom och sen hittade ju jag massa folk jag inte sett på länge. Bland annat Jenny, Helena och Gunnel. Täffade även Jensa, underbara människa :) Sen gick jag, Emelie & Tess fram och ställde oss vid scenen. Där träffade vi Jenny :) Det va ett bra tag sen så det va underbart. Sen kom även Sofie fram och hälsade, kul att ses :)
Träffade även Fia, Anki, Mia, Carro och Emma under kvällen. Alla va på samma ställe kändes det som ha ha. Inte så konstigt kanske ;)
Vid halv 12 kom sen Barbados. Det var som att åka tillbaka till 2001. Jag blev 15 år igen. Magnus va underbar så klart. Det va helt fantastiskt att återse honom med Barbados. Det var en helt underbar timme, det tror jag alla som var där kan hålla med mig om. Jag älskar Barbados som dom är nu med, det får ingen tvivla på men med Magnus på sång är det nåt speciellt, som sagt jag blev 15 igen på gott och ont ha ha.
Efter att Barbados spelat avtog folket men vi va kvar tills det var slut. Så skulle jag och Emelie hem, vi hamnade Brunnsparken och åt kebab innan vi åkte hem ha ha.
Det blev inte många timmars sömn den här natten heller. Klockan 10 på söndags morgonen rullade vi hem till Etuna igen :)

Jag har haft en helt underbar helg. Vi måste träffas snart igen Emelie, saknar dig redan! Lördagen va helt fantastisk, finns inte ord som beskriver den :) Så glad att jag fick uppleva den ihop med dom bästa jag vet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0