En helt vanlig onsdag

Igår va jag hos Mimmi nästan hela dan. Blev inte så mycket pluggat, men lite skrev jag i alla fall. Känns som jag har det mesta i huvudet så det kommer nog gå bra hoppas jag. Innna jag gick till Mimmi så flyttpackade jag lite mer. Flytten närmare ju sig sakta men säkert nu. Snart dags ju. Ska bli skönt att komma närmare Mimmi & Tess och närmare stan. Och givetvis att ha balkong även om inte det är nåt jag har användinnig av just nu.
Idag har jag gjort fler intervjuer till exarbetet, vilket känns bra att jag snart har ett material till det tror jag.. Så det händer väl inte så mycket mer än det idag tror jag.

En del människor är bara för patetiska alltså. Jag kan inget annat än att skratta åt eländet. Kan man inte acceptera en sak behöver man inte visa det så jäkla uppenbart att man inte klarar av sanningen.. Det är bara för underhållande :)

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Et tips-näta in balkongen om du får för hyresvärden så kan buskatterna vara där och hoppa runt när du vill studera i lugn och ro.

2008-10-23 @ 09:47:14
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0