För alltid

Ska jag någonsin sluta tänka på dig? Jag tror inte det. Det har gått en evighet sen jag träffade dig senast, men känslorna finns kvar. Absolut inte lika starka. Men dom finns där. Fast jag tror jag skulle fixa det bättre nu om vi träffades. Jag skulle nog inte bli samma nervvrak. Jag har kommit längre än så. Jag har accepterat att en del av mig alltid kommer älska dig. Det kan nog va svårt att förstå, men jag älskade dig. Jag har aldrig varit så där kär förut. Jag hoppas verkligen att jag får uppleva den känsla igen med någon som känner så för mig oxå. För nu vet jag hur riktig kärlek ska kännas. För att va lite rolig oxå: Du lärde mig kärlek. Folk kanske tycker jag är knäpp. Men jag kommer aldrig glömma den dagen när jag såg dig första gången. Jag insåg nog inte då vad du skulle få mig att känna, men det började redan då. Visst har jag mått dåligt över min känlsor många gånger. Men på ett sätt är jag glad att jag fått uppleva dom oxå för nu vet jag hur det ska kännas. Kommer alltid vara tacksam över att jag fick träffa dig. För även om det varit smärtsamt så ångrar jag ingenting!

Kommentarer
Postat av: helena

va är detta för en härlig människa??

=)

kram

2008-10-09 @ 15:07:56
URL: http://sandoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0