Kvällen i Västerås

Ultraljudet gick bra men dom hittade inget så det blir väl att bråka ännu mer med sjukvården för som jag mår just nu så är det inte bra kan jag lova...

Kvällen igår va hel kul. Jag, Tess & Mimmi drog till Västerås och va där vid 21. Mötte upp Kim. Alltid lika kul att ses :) Sen hade Barbados så klart börjat spela men det fixade sig ändå. Så vi drog in och ja man kände ju sig rätt ung där kan jag säga. Men medelåldermänniskor, hur vore det om dom lät bli spriten? Folk klagar på ungdomar men äldre är värre, jag lovar! Fick se både det ena och det andra kan jag säga. Varför har killar så svårt att få nobben? Kim blev tvångdansad och jag fick rycka in och rycka tillbaka Mimmi när en kille nästan ryckte iväg henne. Hon ville inte dansa, vad va problemet liksom? Sen kom han tillbaka och frågade om dom skulle dansa igen, som om han inte frågat innan. Dåligt närminne? Och hon som hade workout pass, att jag inte skrattade ihjäl mig. Ja man får se mycket när man är ute nykter. Ritigt kul är det :) Sen slutade grabbarna spela vid 24 och då drog vi. Först till subway och välbehövlig mat :) Sen hem till sängen, va skönt att det va så nära hem :)
Tack för en riktigt rolig kväll brudar :)

Imorrn är det kryssning. Hoppas på att det blir riktigt skoj :)

Idag händer inte så mycket mer än att Kim kommer hot. Hon ska ju vakta mina kissmissar när jag åker ut på havet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0