Snart flytt

Idag har jag packat en hel del och det känns som jag har koll på det här med flytten i alla fall.. Examensarbetet har jag inte hunnit tänka så mycket på idag, men tror jag ska ta mig en sväng till skolan och hämta lite böcker som jag har reserverat sen. Men nu är det flytten som har största prioritet. Snart är dn över. Ska bli så skönt. Då kan jag helt och fullt fokusera på examensarbetet sen. Så får jag ju träffa mamma och pappa oxå :)

Och Tess, underbara människa hjälper till att flytta :) Vad skulle jag göra utan henne? Mimmi ska vakta katterna, hon får ju inte lyfta nåt nu och mina katter kan behövas tas om hand oxå. Hoppas dom fixar flytten bra..

Nej nu ska jag fixa lite till..


Kommentarer
Postat av: sandra

hej gumman ja du det är en massa som hänt på det jävla placet men nu har jag gett upp å skrivit på å gått hem.. jag berättade om en incident till chefen om en pensionär som sa saker till mig å när jag sedan vida befodrade det så trode dom inte på mig. Utan dom trode att jag hittat på historian själv för att skydda mig för ingen annan hade hört det jag sagt... Jävla puckon alltså, skulle man hitta på en historia om en 92 åring å riskera sitt jobb.. HELT sjukt.. Men det va 2 till som hade gaddat i hop sig på jobbet å hittat på en historia om mig å det köpte chefen.. den ena börjar på A å slutar på nita.. så jag blev avstängd pg av att jag inte var förtroendeingivande på min arbetsplats... KRAM

2008-10-29 @ 21:35:08
Postat av: CrimsonAnna

Du har blivit utmanad i min blogg:)

2008-10-30 @ 18:02:32
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0