En vecka kvar

Har varit kass på att uppdatera jag vet, men jag är lite slö just nu. Det är hösten, den gör mig jätte trött. I natt ska vi väl ställa tillbaka klockan oxå? Då kanske jag blir piggare om jag får en timme till, hoppas kan man ju alltid. Behöver verkligen det känner jag. Har ju en del att göra. Om en vecka så här dags har vi förhoppningsvis satt igång och flytta mina saker till min nya lägenhet :) Det känns bra att flytten snart är över så jag slipper tänka på den sen. Sen ska ju allt packas upp, men det får ske när jag hinner. Den här lägenheten ska ju städas oxå, men det går fort bara jag sätter igång tror jag. Behöver ta tag i mig själv och få saker gjorda, jag vet att jag är kass på det. Men det måste bli en ändring snarast, jag vet ju det!
Idag ska jag förhoppningsvis handla, det beror på Tess. Men jag måste verkligen ha kattsand och kattmat. Men det löser sig. Sen ska jag säkert till Mimmi & Tess och kolla hockey. Men Frölunda lär få stryk så... Vi möter ju Linköping..

Nej nu ska jag göra nåt vettigare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0