Livet är skört

Jag skrev en del på examensarbetet igår faktiskt. Det börjar gå framåt, vilket känns bra :) Har plitat ner lite idag med, dock inte så mycket. Men lär väl göra lite då och då. Ska packa lite till tänkte jag, måste ju verkligen få ner allt nu. Men det kommer gå bra. Kommer va klar på fredag :)

Nu sitter jag och tittar på rosa bandet galan och tänker på hur skört livet är. Tänker på det som har hänt i min närhet, hur orättvist livet faktiskt är. Problemen man tycker att man har är ingenting jämfört vilka helveten vissa lever i. Jag tror man glömmer bort det. Jag har tänkt på det mycket dom senaste dagarna. Jag lider med alla som måste geomgå cancer eller andra hemska sjukdomar. Och alla i deras närhet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0