Karlstad :)

Kom hem halv 5 imorse och ändå är jag hyfsatt pigg trots att jag bara sov till 10. Har varit i skolan och lämnat in VFU-handboken som jag givetvis inte orkat innan. Seg som vanligt. Men det va en kul kväll igår helt klart. Men ibland undrar jag vad det är för folk vi umgås med. Mer korkade kommentarer än de vi fick igår får man nog leta efter ha ha. Men dom är roliga dom. Men vissa kan jag bli rätt irriterrad på, vi är varken döva eller blinda ;) Eller jo ibland är vi nog det, men inte då ha ha.
Men det va en rolig kväll i alla fall. Träffade Tess kusin innan oxå, trevlig prick. Lik Tess ha ha.

Idag blir det lugnt tror ja. Ska packa lite till imorrn. Ska ju åka hem till mina föräldrar imorrn. Syrran fyller ju 30 på måndag så ska dit på kalas imorrn :) Ska bli kul att träffa alla igen. Även om det blir en snabbvisit den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0