Fredag hela dan

Så var det redan fredag igen.. I eftermiddag kommer Carro hit och då ska jag gärna ha hunnit städa här för det ser inte kul ut här nu. Jag tänkte faktiskt ta tag i det snart.. Ska bara äta frukost först.. Sen jävlar ha ha.. Då ska det bli rent här XD.. Eller ja bättre i alla fall ha ha.. Får väl se vad jag orkar.. Städning hör inte riktigt till mitt favorit göra.. Ibland önskar jag faktiskt att jag tyckte det va lite roligare, för det måste väl finnas nån som tycker det är kul?? Men det är i alla fall skönt som fan när det är klart, då är man så stolt över sig själv..

Igår satt jag hos Mimmi och Tess hela dan.. Fick massa musik av Mimmi så nu är inte min dator lika tom längre. Det tackar jag för ;)

Nej dags att sätta fart här!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är som du, städning är urtråkigt. Men jag brukar bjuda hem folk med jämna mellanrum, för då måste jag städa, haha! =)

2009-04-24 @ 13:02:34
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0