Fredag på stan

Igår va en kul dag.. Fick städat tillslut, då min dammsugare mitt i fick för sig att den skulle dö.. Men jag fick igång den sen igen som tur var ha ha.. Sen gick jag ner på stan för att fixa lite saker.. Träffade Mimmi och Tess och sen kom Carro. Så jag och Carro gick och åt och sen gick vi hem med Carros väska och efter det gick vi ner på stan igen och fikade med Mimmi och Tess.. Sen gick vi på stan och det blev lite dyrt ha ha.. Hittade ju en väst, har ju letat efter en sån jättelänge så nu när jag hittade en som passade va jag ju tvungen att köpa den ;) Carro köpte en typ likadan.. Sen hade dom ju mobbning av mig som vanligt ha ha.. Ganska idiotisk att sammanföra 3 personer som älskar att reta mig ;) Men fan va kul vi hade :) En riktigt skön fredags eftermiddag.
Ja jag och Carro köpte ju en jäkla massa godis oxå som vi moffade på när vi kom hem.. Carro hitta nån väldigt suspekt kyckling (?) som hon hade krig med Belinda om.. Belinda ville väldigt gärna ha den ha ha..
Mycket skratt och flum som vanligt..

Tack för en riktigt rolig fredag <3


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag och (Miss) Belinda hade stor bråk där ;D HAHA. Det var verkligen en super kul fredag. Kunde bara blivit bättre på ett sätt, om vi vart i Lidköping. Menmen. tack för fredagen <3 :)

2009-04-25 @ 23:16:19
URL: http://scottsfanzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0