Hoppas på det bästa

Nu har jag skickat iväg examensarbetet till min handledare och så hoppas jag verkligen att hon godkänner det nu. Jag är ju så självkritisk själv så jag vågar aldrig hoppas. Jag har aldrig trott att nåt jag ska lämna in på högskolan ska bli godkänt, men jag har lyckats typ varje gång.. Ja d här arbetet har jag ju inte blivit klar med, men nu tror jag att jag är det.. Känns ganska okej i alla fall...

Imorrn har jag två anställningsintervjuer i Södertälje.. Får hoppas dom går bra.. Har inte blivit nervös än, men det brukar komma innan.. Skönt att jag kunde få in dom båda intervjuerna på samma dag så jag slapp åka till Södertälje två gånger.. Så kul är inte Södertälje ha ha.. Ska ju till Örebro på tisdag oxå..

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Nu ska vi vara snälla mot Södertälje. Vore ju perfekt om du jobbar där

2009-04-26 @ 22:09:19
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: malin holmgren

tach så hjärtligt ickaa alltid kul att höra sånt:) tack så mycket:) kram

2009-04-27 @ 20:31:17
URL: http://eternalsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0