Inte på topp

Jag mår inte direkt på topp just nu. Jag har sovit så jävla dåligt i natt.. Drömt massa konstigt och vaknat hela tiden. Jag är verkligen inte i balans just nu.. Försöker ta tag i allt, d är inte det lättaste när man inte har någon ork överhuvudtaget.. Men jag kämpar på.. Va hos Mimmi och Tess en sväng igår och det va skönt att inte bara sitta hemma..

Sen är jag så glad att jag har haft mina underbara vänner på MSN.. Vilka jävla samtal vi har haft.. Jag är VÄLDIGT glad att inte vissa grabbar har tillgång till mina msn konversationer..  Dom skulle börja undra på riktigt kan jag säga..
"Men vi kan ta båda på båten".... Men jävligt kul har jag, det livar upp mitt liv kan jag säga..

Idag tänkte jag försöka få tag i en klipptid.. Mitt hår ser inte klokt ut, måste göra nåt åt det.. Jag vet bara inte vad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0