Skön dag

Idag sov jag länge.. Eller ja jag somnade om en stund efter att jag varit uppe ha ha.. Sen fick jag ett skit kul telefonsamtal, jag vet än inte hur jag ska göra eftersom det har strulat till sig lite.. Varför ska det alltid göra det när det är nåt bra? Men jag hoppas d löser sig i alla fall.. Det måste göra det på nåt vis!

Sen gick jag ner på stan med Mimmi och hennes mamma och träffade Kim och sen kom Tess oxå. Vi fikade lite och sen gick vi på stan. Trevligt som vanligt :) Sen gick jag med dom hem och drack lite kaffe.. Sen när jag kom hem så har jag kollat på hockey och ska väl göra tills det är slut.. Sen måste jag sova för jag ska jobba imorrn.. Har blivit sms bombad om förfrågningar om jobb idag.. Det känns bra det ;) Imorrn är det dock ett riktigt långt pass.. 8-18, men d ska nog gå bra hoppas jag.. Så det blir en lugn Valborg för min del för jag lär va helt död ha ha..

Jag lär fundera ihjäl mig inatt, men jag ska försöka tänka att det löser sig på nåt vis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0