Måndag

Dagen idag har varit ganska jobbig.. Skulle iväg till Södertälje på två anställningsintervjuer precis innan fick jag ett mycket tråkigt besked.. Vill inte skriva så mycket om det men jag lider med dom som det handlar om. Men jag kom till Södertälje och jag tyckte båda intervjuerna gick ganska bra. Tror att jag börjar bli lite säkrare, vet mer vad jag ska säga och så.. Vill ju göra ett bra första intryck.
Imorrn är det dags för anställningsintervju i Örebro, får hoppas det går bra oxå.. Då blir det att gå upp tidigt, det va ju ett tag sen så får nog gå och lägga mig ganska tidigt idag..
Sitter och kollar hockey-VM, så det gör jag nog en stund till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0