Örebro

Idag har jag varit i Örebro. Det blev att gå upp tidigt och det är jag inte van vid alls. Dessutom sov jag inte särskilt bra i natt. Vaknade massa gånger och sådär.. Men upp kom jag och iväg till Örebro. Hittade dit jag skulle oxå, med lite hjälp av Annika på msn.. Skulle egentligen träffat henne efter sen men hon hade inte tid så det blev inte så. Men intervjun gick ganska bra.. Rektorn va från mina trakter ha ha.. Inte så van att folk här uppe säger: Ja Vedum på Varaslätta.. Dom brukar mer titta på en och se ut som ett frågetecken ha ha. Visade sig att han va från Källby, utanför Lidköping..
Sen fick jag gå lite på stan i väntan på nästa tåg.. Jag hittade en rolig sak på stationen i Örebro.. Inte nog med att det finns sms biljett nu ska man skicka sms och få en kod för att komma in på offentliga toaletter..




Iofs ganska smart då man slipper växla pengar eller ta ut om man inte har. Men det forutsätter ju å andra sidan att man har pengar på mobilen eller överhuvudtaget äger en mobiltelefon..

Kommentarer
Postat av: Annika

Skönt att du hittade :) jag hjälpte till så gott jag kunde.

Nästa gång blir det en träff.. Du ser väl till att få jobbet.

Örebro kan inte bli bättre :) psst jag bor ju här :)

2009-04-29 @ 18:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0