Nu är det bra

Imorse fick jag nåt ryck. Skrev en del på examensarbetet, nu ska jag bara fortsätta på det inslagna spåret så det blir klart nån gång. Jag börjar bli trött på mitt eget lata jag. Tar jag bara tag i det, vet jag ju att det blir gjort. Att det ska vara så förbannat svårt bara! Men i helgen ska det hända grejer, det har jag lovat mig själv. För nu ska det fan bli klart!!!

Ska ha en tvätt och städdag imorrn tänkte jag, det behövs verkligen.. Tog tvätt tid tidigt så det blir gjort. Man kan ju hoppas att det blir fint väder imorrn med...

Nu diskuterar Carro midsommar med mig här ha ha.. Så jag började tänka på midsommrar som har varit.. Grebbestad, d är midsommar för mig det.. Västkusten helt enkelt.. Åhh jag längtar dit...

Har varit hemma hos Mimmi och Tess en sväng idag med. Alltid lika trevligt.. Den där duken jag syr kanske blir klar till midsommar ha ha..

Ja idag mår jag riktigt bra kan jag säga!!

Anna, jag tänker på dig.. Det vet du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0