Idag

Jag har inte haft så mkt blogglust som ni säkert har förstått och jag har inte det nu heller egentligen. Hade dessutom en diskussion med min mamma igår om att hon tycker att vi ungdomar skriver ut allt på nätet.. Hon förstår nog inte riktigt och jag kan inte förklara mer än att jag tycker att en blogg t.ex. är ett väldigt bra ställe att skriva av sig på. Man kan få andras syn på saken om det man skriver om. Det är i alla fall därför jag har en blogg och givetvis för att folk jag inte pratar jätteofta med ska ha en chans att "hålla koll på mig". Det är i alla fall därför jag läser andras bloggar ha ha. Men jag tänker fortsätta blogga så länge jag tycker det är kul men såklart försöker jag tänka lite på vad jag skriver...

Idag har jag fått en del gjort i alla fall.. Har sökt en del jobb, vilket jag varit väldigt lat med att göra på senaste tiden.. Men det gav resultat direkt då en från ett jobb jag sökte i Södertälje ringde när jag va på stan. Så ska på intervju 27/4.. Får väl se vad det leder till, men som sagt intervjuer är alltid bra :) Sen va jag på arbetsförmedligen oxå, vilket deprimerande ställe. Och jag blir inte gladare när jag ser hur mkt folk det är där oxå.. Mimmi underhöll ju mig i telefon medan jag stod i den långa kön ha ha. Trevligt det i alla fall :)

Min förkylning är väl kanske lite bättre idag, men ska nog lägga mig en stund snart. Känner att jag behöver det..

Sen undrar jag varför posten måste byta postnr, jag blir förvirrad!!

Kommentarer
Postat av: Viry

SV: Jo, men Magnus hade ju rätt röst för dansband på något sätt. Men ja, hehe, nu gäller ju Scotts.



Jo, bred musiksmak är bra :)

2009-04-14 @ 19:06:14
URL: http://veronicahogberg.blogg.se/
Postat av: Viry

SV: Ja. Nej, jag har inte sett Scotts live mer än en gång tyvärr. Jag pluggar ju så det är svårt att få råd att åka omkring. :/ Du då?



Precis! Det är helt otroligt vad trångsynta människor kan vara ibland!

2009-04-15 @ 09:52:04
URL: http://veronicahogberg.blogg.se/
Postat av: Viry

SV: Åh, vilken tur du har! Jag var visserligen på Galaxykryssning när jag såg dem och de spelade typ.. 4 ggr. Men jag räknar det som en xD



Äsch, du är inte knäpp pga det! Det äger ju att kolla på dem man gillar ^^

2009-04-15 @ 10:12:17
URL: http://veronicahogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0