Lista :)

Jag snodde den här i Carros bilddagbok...

PERSONLIGHET

                                                                                            
är du blyg?- Inte direkt.. Det klart lite försynt är jag ju ;)
är du smart? - Jag lever i tron om att jag är det ja ;)
är du långsam? - Ja!
är du stressad? - Ja oftast ja
är du tålmodig? - Hahahaha svarar jag ja på den frågan kommer nån av mina vänner att slå nåt hårt i skallen på mig
är du djup? - Det händer ja
är du öppen? - Ja.
är du ärlig? - Jag förösker vara det ja
är du positiv? - Alltid!
är du rolig? -  Det sägs så
är du ansvarsfull? -  Japp

VÄNSKAP
har du svikit en kompis? - Ja
har du förlorat en bästa vän? - Ja
har du sagt att du älskar en kompis? - Ja
har du sovit med en killkompis? - Det tror jag inte
har du sovit med en tjejkompis? - Japp
har du pussat en av samma kön? - Japp
har du slagit en kompis? -  Jag slår folk jag tycker om ha ha (AJ fan d där lät fel)
har du en kompis som vet allt? - Jag tror det
har du berättat hemligheter? - Ja.

KÄRLEK
har du blivit sårad? - Har hänt
har du haft stadigt förhållande? - Ja
har du krossat någons hjärta? - Tyvärr tror jag det
har du gett någon ditt hjärta? - Ja
har du "playat"? - Ja det räknas nog som d ja
har du sagt att jag älskar någon och menat det? - Ja
har du sagt att jag älskar någon, och ljugit? - Nej
har du varit otrogen? - Ja

FAVORITER
favorit låt just nu: Moving on - Sarah Dawn Finer
favorit pryl: Datron, Mobilen, MP3n
favorit film: Dirty Dancing
favorit bok: Just nu är det böckerna av Mari Jungstedt
favorit lärare i skolan: Nu går ju inte jag i skolan längre, men Palle är den bästa jag haft
favorit plats: I min soffa eller på en spelning
favorit frukt: Banan

ÖVRIGT
har du sytt? - På mig själv nej
har du opererat dig? - Nej
har du cyklat omkull? - Ja
har du sjungit i duschen? - Ja
har du hoppat bungyjump? - Aldrig i livet!!
har du fobi för något? - Fåglar (Duvor framför allt), Spindlar
har du sett någon dö? - Nej
har du varit på begravning? - Ja
har du sagt att du hatar någon? - Ja

LIVET
svart eller vitt: svart
rött eller blått: blått
skriva eller tala: skriva
vatten eller cola: cola
mobil eller mp3: mobil
snygg eller charmig: CHARMIG
lösgodis eller choklad: Choklad
frukt eller grönsak: Båda
film eller serie: Serie
festa eller softa: Beror på vad det gäller
sommar eller vinter: Sommar
fredag eller lördag: Fredag
ljus eller lampa: Ljus
övervikt eller undernärd: Övervikt
kärlek eller vänskap: Vänskap
bio eller hemmakväll: Hemmakväll


Kommentarer
Postat av: Kimmen!

ÅH! vi har samma fobi, fåglar! :D Nu blev man fan lite rörd ^^

2009-04-15 @ 21:01:16
URL: http://atjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0