EMD och flum

Nu sitter vi här vid varsin dator ha ha.. Men vi är rätt sociala ändå tror jag.. Har fått tillbaka min dator nu så har lagt in lite i den.. Massa kort och sådär.. Carro hade ju en del som jag ville ha ;)

Ja som sagt så har vi sett EMD idag.. Ja Star Pilots oxå.. Det var ritktigt trevligt :) Blev faktiskt lite chockad över hur gulliga EMD är.. Och Erik, jag är lite kär tror jag ;) Han sa att jag passade i min piercing :) Fast jag fattade ju ingenting först ha ha.. Men så jäkla gullig.. Och Erris skylt, så jävla rolig.. "Men vad frågar du för då??". Det var en riktigt trevlig dag.. Kul att träffa Lotta igen :) Och kul att träffa Erri och Jossan :) Och självklart kul att träffa Carro :)

Nu börjar jag bli trött, men känner jag oss rätt så flummar vi väl ett tag till här ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

hoho kul att träffa dig med! Och Erik är SÖT :)

2009-04-12 @ 10:08:14
URL: http://blondmensmart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0