Delad tur

Det här var riktigt jobbigt. Delad tur var inget för mig. Det var första gången jag någonsin hade det trots att det är min femte sommar inom vården. Det här var ju inte ens min tur egentligen.. Tur jag har sluppit dom säger jag bara. Sen gjorde det väl inte saken bättre att jag jobbade kväll igår oxå. Men hon jag jobbade med idag är så jäkla rolig så det har gått så bra.. Men nu är det bara att lägga sig snart igen och gå upp och göra sista dan.. Det kommer bli lite sorgligt.. På måndag börjar allvaret, ja jag börjar bli lite nervös måste jag erkänna..

Nej godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Idag en sorglig dag. Alltid svårt att säga "Hej då" om man trivts bra. Imorgon en glädjens dag: Nytt jobb, som du är tränade inför. I livet är det tvära kast emellan glädje och gråt. /Suss

2009-08-02 @ 00:24:21
Postat av: Nilla

Hej!

Det är lugnt, du ska inte vara så nervös. Det kommer att gå jättebra. Du är en kanontjej!

Hoppas att vi ses snart igen!

Kram Nilla

2009-08-02 @ 09:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0