Första dagen

Första dagen på jobbet gick utmärkt :). Jag hade inget att vara nervös för som alla sa.. Underbara barn och underbar personal. Vi har varit väldigt kreativa idag, undra hur länge den här kreativiteten håller i sig.. Men veckan ut tror jag ha ha.. Ja jätte kul i alla fall.. Jag kommer trivas helt klart :).
Sen skulle jag vänta på tåget som Carro satt på från Herrljunga, hon va ju på äventyr igår.. Ja då va ju det försenat, en halv timme visade det sig  och såklart missade vi anslutningståget i Arboga så vi fick vänta på ersättningsbuss som kom typ halv nio och vi skulle varit hemma åtta.. Men jag hade trevligt sällskap och tur med vädret så ha ha. Men nu är jag äntligen hemma.. Så nu är d dags att sova.. Behöver inte gå upp riktigt lika tidigt imorrn som tur är :).

Jag har inget emot smålänningar fortfarande.. Men dig Nilla pratar jag inte med längre, i alla fall inte om fotboll ha ha. Jag vet mkt väl vilka som blev svenska mästare förra året, men jag lever kvar i 2006 ha ha

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det blev en lååång dag för dig.../ Kram Suss

2009-08-04 @ 07:26:29
Postat av: Nilla

Hej!

Du behöver inte prata fotboll med mig..... Jag är INTE ens intresserad av fotboll... men var ju tvungen att nämna det.... det är det ända jag vet om Kalmar FF.... ha ha ha ;-)

Kram Nilla

2009-08-04 @ 17:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0