Hemma tidigare

Jag har så underbara arbetskamrater så jag fick sluta tidigare.. Det berodde ju iofs på att vi bara hade ett barn kvar efter halv fem. Lite onödigt med 2 personal då ha ha.. Så jag kom hem vid 18. Då fixade jag ny påfyllning på mitt SJ kort, lönen har ju kommit idag, så nu när jag kom hem så har jag varit ordentlig och betalat mina räkningar.. Håller på och tvättar oxå.. Då slipper jag d i helgen, kan vara skönt..

Annars har dagen varit bra.. Håller på med min första inskolning just nu och d går bara bra. Barnet jag skolar in är så liten och söt ha ha. Verkar inte bry sig jätte mkt om mamma och pappa. Överlag så har vi lätta inskolningar på båda avdelningarna.. Det är skönt, förra året hade dom tydligen en som inte va så kul..

Nej nu är d tvättstugan som gäller..

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej!

Blir det Scotts i helgen?

Nilla

2009-08-27 @ 20:29:17
Postat av: Susanne

Hej Icka! Är borta några dagar framöver nu. Skall till havet. Kommer söndag. Fram till dess: Ha en bra helg. / Kram Suss

2009-08-28 @ 14:40:07
Postat av: AnnaE

Å det regnar å regnar.....

2009-08-28 @ 19:36:06
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0