Hemma tidigt

Det här va skönt, varje dag skulle vara såhär så skulle jag nog stå ut lite bättre. Va hemma 16 idag, d är lagom det. Tyvärr kommer d bara inträffa typ en gång i veckan, men det är skönt det oxå. Så det inte är långa dagar jämt. Det känns lite ovant att vara den som har ansvar, förut har jag ju bara varit praktikant. Det är ju inte så längre.. Det är lite svårt att ställa om men å andra sidan är det ju det jag har velat göra under hela utbildningen, ta ansvar och kläcka nya idéer. Så ju mer varm i kläderna jag blir, ju bättre kommer detta att bli. Det känner jag på mig :)

Händer inte så mkt mer ikväll tror jag.. Är ganska trött som vanligt.. Har beställt lite kläder från Haléns idag, kände att jag behövde unna mig det :)


Kommentarer
Postat av: carro

haha jag vet, den e as ball(e)



HAHA

2009-08-05 @ 20:21:29
URL: http://cada.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Hej! har beställt där ifrån med..en brun

"skin" jacka...Kramen!

2009-08-05 @ 23:23:48
URL: http://larzkristerzfanzone.bloggagratis.se
Postat av: Susanne

Finns inget som känns så bra för kropp och själ: Som att handla KLÄDER till sig själv. Det är gööt de.Hoppas det blev något riktigt snyggt till dig./Suss

2009-08-06 @ 00:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0