L-K i Etuna

Ja jag har ju redan berättat om början av torsdagen med L-K.. Men kan bjuda på en bild på deras buss från den tillfället..



Sen gick ju Carro och jag hem och sov en stund. Det behövdes nog för att vi skulle orka med kvällen men det va nära vi inte hade orkat oss ner. Det va nog tur vi hade köpt biljetter annars hade vi aldrig kommit iväg.
Vi va lite nervösa att Carro inte skulle komma in men det gick så bra så.. Inga problem alls..


Carro sitter och väntar på L-K


Duo och jag spelade först

Först spelade Duo och jag.. Keyboradisten som på bilden ovanför spelar gitarr (han i gula byxor), fastnade ju jag för ;). När vi satt och väntade på L-K så kom Micke och skrämde livet ur oss.. I alla fall mig.. Nej då ville han prata lite igen. Han är så jäkla trevlig den mannen..


L-K

Sen drog L-K igång och i början hade dom stora tekniska problem. Det lät verkligen inte bra. Så dom spelade inte så jätte länge innan dom tog en paus. Så ställde jag och Carro oss närmare scenen och när dom kom ut på scenen kom Micke fram och skulle prata igen, han sa inte så mkt den här gången så jag vet inte vad han ville ha ha. Sen när dom drar igång igen berättar Peter vem Carro är, att hon bloggar om Scotts men att hon nu är omvänd ha ha. Stefan lägger till att hon är där för att få guds förlåtelse ha ha. Jag skrattade så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Ja roligare spelning har jag ju varit på.. Jättelite folk.. Tur att L-K är som dom är ändå.. Dom är ju helt galna.. "Ni som tycker vi pratar för mycket har inte sett oss förut och ni som har sett oss förut vet att vi gör det". Dom är så jävla goa..


Carro fotar L-K :)


Okej Carro jag erkänner han är anledningen till att jag vill se L-K ;)

Sen efteråt pratade vi med alla utom Tobbe. Peter är för rolig.. Han och Carro diskuterade kamror och Duo och jag ha ha. Trond kom och kramade, go han är. Morgan kollade bara lite på korten Carro visade Peter att hon tagit. Ja Peter sa ju att Carro skulle hälsa Scottarna oxå (det är fixat ha ha). Micke pratade vi lite med igen..
Sen bestämde vi oss för att gå ut men ångrade oss och gick in igen och då fick jag syn på Stefan på scenen så då gick vi fram och såklart blev det Scottssnack igen ha ha. Stefan är så jäkla söt :)
Sen gick vi ut och sa hej då till dom vid bussen somredan börjat rodda ut.

Det va en riktigt trevlig kväll trots lite folk, men L-K är alltid kul :)
Tack Carro för att du drar iväg mig på allt :)

Kommentarer
Postat av: AnnaE

ja det va inte mycket folk...

Stefan berättade att det regna in genom tältet så han hade fått vatten i pianot..

Va kul det va och se er i tvn!! ni sjöng för fulla muggar! kram! Vi höres!

Anna

2009-08-16 @ 21:52:29
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se
Postat av: carro

Tack så mycket, snällt sagt :)

2009-08-17 @ 04:42:44
URL: http://cada.blogg.se/
Postat av: Carro

Så sjukt kul! tack desamma!

2009-08-17 @ 09:38:22
URL: http://scottsfanzone.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Låter som du haft en jätte trevlig dag/kväll =)

2009-08-17 @ 12:37:09
URL: http://tegenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0