Pissesur

Det är väl typsikt, när man får sluta tidigare en fredags eftermiddag och ska ta sig en tur på stan så öppnar sig himlen fast d har varit underbart väder hela dagen. Jag ser ärligt talat ut som en dränkt katt. Undra vad dom som mötte mig på hemväg tänkte. Som tur är såg jag dom inte för jag va tvungen att ta av mig glasögonen ha ha. Det var alltså när jag kommit till Etuna som himlen fick för sig att öppna sig och göra mig pissesur.. Men innan det hann jag köpa nya hörlurar till min MP3 på Clas Ohlson. Det har varit glapp i mina hela veckan, finns det nåt värre? Och musik måste jag ju ha.. Annars kan jag verkligen inte pendla.. Musik och nåt att läsa, då går pendlingen bra..
Sen när jag tog mig till ATG-stället för att hämta biljetter så började det ösregna.. Men jag fick ut biljetterna, så nu Carro och Anna E är d bara att vänta på att det ska bli 24/10 så vi får använda dom ha ha. Då ska vi 3 på dansbandskampen i Strägnäs. Jag måste chocka er alla med att d inte är Scotts som spelar, d är L-K. Min mamma blev alldeles chockad över detta faktum ha ha. Men d ska bli riktigt skoj.. Jag hade liksom inget annat val än att boka biljetter kändes det som ha ha.. Sen ska jag väl dit när Scotts spelar oxå, men så långt fram vill jag inte riktigt planera ha ha.

Det är skönt att va hemma såhär tidigt. Skulle slutat senare men vi hade ju inga barn kvar typ så jag fick gå. Mina arbetskamrater är världens gulligaste :)

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Va sköj det ska bli!!!!Kul att ha nåt att se fram emot!Du fick mina pengar?Kramen!Anna

2009-08-07 @ 20:39:09
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0