Sömning och tokiga L-K

Jag skulle ju se friidrotten igår, men det gick ju sådär med det om man säger så. Det började med att höjdhoppsfinalen som va den jag helst ville se blev uppskjuten, sen när den väl kom igång va jag så trött så jag somnade.. Jag såg lite då och då, jag lyckades höra att kommentatorerna sa att Linus Thörnblad kom 5:a, då stängde jag av Tv:n och gick och la mig i sängen.. Sen sov jag några timmar och sen vaknade jag vid 2 och då kollade jag, som jag av någon anledning alltid gör, min mobil. Där hade jag fått lite sms av Carro som den här helgen är hos Nilla på Öland. Så hade jag även fått den här bilden av Nilla:


Jag funderade en stund på om jag inte känner igen den där slipsen väldigt väl.. Och sen när Carro ringde fick jag det bekräftat att det där visst är min slips som råkade få följa med Sofia hem från Kristianstad, nu ska jag få tillbaka den :)
Carro berättade massa kul som hänt under kvällen.. Såklart hade jag oxå velat följa med, men det kommer fler gånger.. Ganska snart kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0