Söndag

Nu är jag hemma igen. Jag och Carro hann med att bada en gång till innan dom skjutsade hem mig. Det va lite kallare i vattnet idag, fast Carro påstår att jag bara gnäller.. Men nu sitter jag hemma i soffan och gör just ingenting.. Det är väldigt skönt det, jag är lite seg känner jag. Men imorgon är det dags att jobba igen. Nu börjar d lite mer på riktigt, var skönt med en mjukstart förra veckan. Inte så mkt barn och så.. Det blir nog lite mer den här veckan. Men kommer hem tidigt imorrn hoppas jag.. Ska bli kul att komma igång ordentligt :)

Men jag är redan arbetsskadad ha ha.. Igår när vi skulle äta så ville lilla N bara dricka inte äta och då va d direkt: mat först, dricka sen. Efter en vecka ha ha

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Ha ha! ja det kan lätt bli så...ta tex när vi hade varit i Malung,när jag kom hem så pratade jag tre dialekter.Västgötska,Dalmål och Carro dialekt...

Det var samma nu när hon hade varit hos mej,så pratade jag som henne i ja..minst två dgr iallafall..Va kul att det blev en bra helg!Kram Anna

2009-08-09 @ 18:08:02
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0