Tisdag

2 dagar jobbade den här veckan. Har flytit på bra, känns verkligen som barnen börjar godkänna mig som fröken nu. Idag fick jag knappt gå hem ha ha. Sånt värmer ska jag säga. Då känns det som man verkligen gör något rätt. Har hållt lite i en inskolning idag oxå, är egentligen inte jag som ska ha den men eftersom hon som håller i den va på möte så fick jag ta den och jag tyckte det gick väldigt bra för att vara första gången jag gör nåt sånt. Jag har ju spanat lite på hur dom andra gör ;). Slutade tidigt idag, vilket var skönt. Men jag är nog tröttare idag, trots att jag gick och la mig tidigt igår..

Men nu ska jag slappa framför friidrotten tänkte jag mig.. Blir en riktigt lång dag imorrn då jag ska till optikern i Örebro efter att jag slutat jobba..

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack :)

2009-08-18 @ 19:54:23
URL: http://cada.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det fixar du lätt. Tänk på något roligt, då går det lättare att ta sig igenom en lååång dag. Har själv delad tur imorn och på söndag haha. du vet ju hur det känns. / Suss

2009-08-18 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0