Trasig telefon och BH

Ja skulle ju bara uppdatera telefonen men det visade sig att min telefon inte mådde så bra så den fick åka på lagning nu. Så jag fick en lånetelefon som är lite småkonstig.. Det visas bara nr när man får sms trots att telefonnummret som skickar finns i telefonen.. Så nu bytte jag till min gamla telefon, den funkar väl ett tag i alla fall..

Medan telefonen skulle uppdateras, vilket nu inte gick men d visste jag ju inte då så gick jag på stan.Gick till kappahl för att kolla om dom hade några BHar som skulle passa mig på deras XLNT avdelning. Det hade dom faktiskt.Jag som har så otroligt svårt att hitta BHar i dom vanliga affärskjedjorna. Jag brukar behöva gå till specialbutiker där BHarna kostar 600-700 kronor.. Men nu hittade jag två, dom kanske inte är lika bra men jag kan stå ut med det.. Glad att jag hittade några som passade i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gå till Change, finns bla i Örebro, i Krämaren. Där har de massa bra bhar i alla möjliga storlekar, och inte så farligt dyrt... Puss!

2009-08-23 @ 11:05:21
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0