Trött men givande fredag

Här har det varit lite tyst.. Jag har liksom inte orkat eller hunnit. Det blev rätt sent i torsdags. Vi va väl i säng kvart över ett och halv fem ringde min klocka. Jag trodde inte riktigt på att d va sant ha ha. Sen hade vi studiedag hela dagen. Så vi va först alla som arbetar inom förskolan i mitt område på Karlslunds Herrgård och fick lite info av chefen och lite fika och sen åkte vi och åt på en restaurang. Där satt vi ett tag och sen åkte vi till förskolan för att planera lite.. Det blev väl en del gjort även om vi skulle kunna stannat ett bra tag till tror jag ha ha. Men det var en givande dag i alla fall.. Trots att jag va rätt trött, men inte så trött som jag skulle kunna vart..

Nej nu ska det komma inlägg om torsdagen och lördagen.. Ska börja lite i alla fall. ska skicka hem Carro snart och sen ska jag åka och handla..


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja, här har man försökt att läsa emellan raderna, haha. Men det har vart ganska tomt, saknat dig!/ Suss

2009-08-16 @ 18:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0