Äntligen fredag

Så va det fredag igen :) Har inte hunnit skriva sen i tisdags, har haft långa dagar och har i princip bara lagt mig när jag har kommit hem. Igår bakade vi pepparkakor med barnen, det va härligt. Det kändes verkligen som det va nära jul. Det va härligt, jag har inte känt det innan. Annars va det en rätt seg dag igår, jag stängde ju igår halv 7. Halv 5 hade vi barntomt.. Det va segt.. Men jag städade lite och grejade lite i min ensamhet haha. Men jag hade hellre varit nån annanstans, jag bara kände det.. Mimmi hade några förslag på var jag hellre skulle varit haha.. Det hade jag ju inte tackat nej till;).

Nej nu ska jag iväg till tåget.. Det är en lång dag idag med.. Blir ännu längre eftersom jag ska ut ikväll i Etuna för ovanlighetens skull.. Hoppas det blir bättre än sist jag skulle ut här haha. Men jag är på bättre humör idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0