Dan före dan

Så var det dagen före julafton.. Det här året har verkligen sprungit fram, kan inte fatta vart det har tagit vägen. Det har varit ett mkt blandat år, har jag haft kul har jag haft så inihelvete kul, har livet varit piss så har det varit så jävla piss. Men jag är helt klart nöjd med 2009. Jag ska fila lite på en årskrönika senare tror jag.. Finns väl en hel del jag kan berätta om tror jag haha.. Det har verkligen varit ett år som har gått i 210 hela tiden. Det som har stått i fokus är helt klart spelningar och mina vänner.. Men mer om det senare..

Nu ska jag nog ta tag i den här dagen.. Vet inte vad som står på schemat men jag skulle tro en hel del faktiskt.. Vi gjorde ju mkt igår så det kan inte va så mkt kvar..

Kommentarer
Postat av: Marita

Visst har det varit ett roligt år, fan vad mycket kul som hänt! Ha nu en riktigt bra jul Icka! Kram/Marita

2009-12-23 @ 14:50:57
Postat av: AnnaE

God Jul på dej! Hälsa mamma och pappa!

Ja vilket år det har varit!! Helt crazy!

Och så förbannat kul!



Kramar//Anna

2009-12-23 @ 19:35:10
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se
Postat av: Annika

visst har det varit kul :) vi träffades ju haha

Ha en bra jul nu !!! kram

2009-12-23 @ 19:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0