Det blir inte alltid som man tänkt sig

Det blir ju inte alltid som man har tänkt sig.. Meningen var ju att vi skulle åka på Scotts i fredags, hem på natten, jag skulle packa på lördag och pappa skulle hämta hem mig till Vedum på söndag.

Efter sista dagen på jobbet i fredags, som va väldigt bra. Alla är så goa :) Så hämtade Mimmi och Tess mig i Örebro efter lite om och men så åkte vi mot Munkfors. Där va vi runt 20.00. Det va en trevlig kväll. Träffade Angelina och Carina oxå :) Spelningen va bra som vanligt men folket i Munkfors, sikka människor. Carina skämdes över att vara Värmlänning haha. Men annars va det skitkul.. Sen åkte vi rätt snabbt efter spelningen då vi va trötta. Men det va här det inte blev som vi hade tänkt oss.. Ungefär 2 km från stället så gick bilden sönder.. Så vi fick ställa den där och åka med Angelina och dom till Karlstad och försöaka ordna allt dan efter. Så jag och Mimmi satt i bakluckan på Emmas bil haha "Tur hon inte hade en fiat". Sen la vi oss typ med detsamma när vi kom hem till Angelina.. Dan efter va det bara att börja fixa så vi skulle komma hem och så.. Jag har världens bästa pappa så han och Nicole kom och hämtade oss. Det blev en liten nätt tur på 85 mil för honom ;) Men hem kom vi och jag fick panik packa så jag har typ glömt hälften haha.. Men nu är jag i Vedum i alla fall och har varit sen ett i natt.. Idag har vi julstökat lite och så..

Helgen har ändå varit bra. Har ju haft bästa sällskapet :)


Kommentarer
Postat av: angelina

jag skämdes oxå över att vara värmlänning. jävla munkfors idioter :| fyfan!

2009-12-21 @ 00:07:47
URL: http://musikenimitthjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0