Jobb igen

Idag har jag jobbat. Hade kort dag som tur var. Det va alldeles lagom kände jag. För nu har jag blivit förkyld oxå haha. Är det inte det ena så är det fan det andra haha.. Men det va bra på jobbet, sen strosade jag lite på stan. Först hämtade jag min plånbok. Vet inte om jag skrivit det men i lördags ringde dom från taxi örebro och sa att dom fått in min plånbok på södra station. Det är ju nästan en månad sen jag tappade den, jag hade gett upp hoppet. Men nu är den tillbaka hos mig :)
Sen när jag kom hem åkte Tess och handlade med mig, så nu har jag fyllt på igen. Känns bra det :) Köpte EMDs julskiva oxå.. Den va jättebra, väldigt stämmningsfull. Precis som en julskiva ska vara tycker jag :)

Nu ska jag slöa lite innan jag ska sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0