Skit igen

Jag är inte på humör längre.. Det va bra en dag sådär men nu är det lika dåligt igen. Om jag bara visste va d va med mig så jag kunde ändra på det. Nu förpestar jag tillvaron för mina vänner istället när jag är sån här. Jag vill inte må så här, jag vill bara må bra.. Men just nu vet jag inte hur jag ska göra det så det är nog bäst jag får va ifred nu.. Vet inte om det är så bra egentligen, men jag tolkar allt fel så det är nog bäst folk låter mig vara just nu.. Jag känner mig folkilsk..

Ska ägna den här helgen åt att försöka hitta mig själv igen, för tror jag har tappat bort mig nånstans på vägen.. Så det blir en helg i min ensamhet, tror jag behöver det faktiskt..

Det finns några jag inte kan vara utan: Mimmi, Tess, Emelie, Anna, Annika, Fia och Angelina.. Utan er hade jag gått under för längesen!

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Hej Icka!

Jag känner igen mej precis!

Efter att vart arbetslös i en

vecka nu..så känns allt så blä...

Som du skriver man vill helst vara

själv,för man är inget roligt sällskap

nu...Men det ska bli bättre! Det måste det

ju bli! Eller hur? Kramar Anna

2009-12-12 @ 11:47:51
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se
Postat av: Susanne

Nu är det dax att du tar dig en time out! Du får ta dig en " Jag tycker om mig/ och jag duger som jag är helg". Och så är det bra att få höra att man duger som man är trotts att man känner sig som en pichtbullsterrier. Jag gillar dig. /KRAM Suss

2009-12-12 @ 14:25:34
Postat av: angelina

mig slipper du fan inte undan serru så det är bra att jag var med på den listan... ;)

fast det var inte i bokstavsordning precis.. haha.. nä nu driver jag med dig :P haha... hörru.. A kommer först, sen B, C, D... nää.. urs nu var jag dum mot dig.. ÄLSKAR DIG & SAKNAR DIG!!! Kom ihåg en sak bruden... DU ÄR UNIK! DU ÄR SPECIELL & ALLA DINA VÄNNER ÄLSKAR DIG & VI FINNS HÄR DYGNET RUNT!!! PUSS PÅ NÄSAN.. det andra kan jag INTE skriva för då är jag säkert... dum... :| vilket jag INTE Är <3 <3 LOVE YOU! (nu blev det en roman som vanligt, men jag ville pigga upp dig!)

2009-12-12 @ 19:09:35
URL: http://musikenimitthjarta.blogspot.com
Postat av: CrimsonAnna

Ibland behöver man få vara folkilsk-det gäller baara att hitta hur man kommer ur det-och det vet man inte innan. Oroa dig inte, vi tar hand om dig.

2009-12-13 @ 15:38:00
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0