Skövde

Idag har jag varit i Skövde. Först gick jag och Jonna en sväng på stan. Jag köpte mig en kalender tillslut, jag lider som vanligt av fruktansvärt beslutsångest.. Men jag valde en som man kan göra egen framasida till och Jonna gjorde en jättesnygg hemma hos sig sen :) Efter det åkte vi ut till Elins Esplanad (tror jag det heter), Maxi och Coop ligger där oxå. Där hittade jag ingenting, jag ville ha en ny handväska men inte det.. Sen åkte vi hem till Jonna och lagade mat (läs: Jonna lagade mat). Så åt vi, supergott :) Efter det tjôtade vi skit och umgicks. En rolig dag helt enkelt :) Vi ses ju inte så ofta, vilket är synd..

Sen kom vi hem och så har jag varit inne hos grannen en sväng och nu ska jag snart kolla på hockey. Har packat lite smått oxå, jag va inte fullt så utsspridd som jag trodde haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0