Som vanligt

Man glömmer fort, jag inser det..Pappa skulle åka till affären och köpa cocosfett till min ischoklad som jag ska göra idag. Har han kommit hem än?? Nej och det är typ en timme sen han åkte. Jag borde inte vara förvånad. Tar pappas handling mindre än en timme, oavsett vad han ska handla så ritar vi kors i taket. Men jag skulle gärna vilja hinna baka innan mamma kommer hem, skulle behöva göra en annan sak oxå men jag vet inte om jag vågar lämna det stora kattkriget, just nu ligger dom faktiskt i samma rum men man vet ju aldrig vad som händer om jag går..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, det är ju inte så att ni har långt till affären direkt. =)

2009-12-22 @ 17:29:21
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0