Stan dan innan nyår..

Nu har jag varit på stan. Först hämtade jag min julklapp till mig själv, ett halsband med mitt namn på som jag beställde på ur och penn före jul. Jättefint är det :) Sen gick jag och letade handväska och jag måste säga att Eskilstuna har mkt bättre utbud än vad Skövde har haha. Det va faktiskt så att jag såg en väska direkt som jag ville ha när jag gick in på Accent.. Men jag som har beslutångest AB kunde såklart inte bestämma mig direkt men efter lite övervägande med mig själv så köpte jag den och jag är nöjd. Nu får jag i alla fall ner kalendern haha.. Sen gick jag till arbetsförmedlingen, tyckte d va lika bra att få det gjort så nu är det fixat oxå :) Sen gick jag inte på systemet och varför gör alla människor samma sak varje år.. Systemet dan innan nyår är fan värdelöst! Jag undgick den värsta kön men det tog säkert 20 min där inne och då köpte jag en flaska vin haha. Systemet på stan är ju inte stort heller så.. Sen gick jag hem.. Men jag ärnöjd fick ju gjort d jag skulle göra så :)

Imorgon är det årets sista dag, vad det här året har sprungit fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0