Trötthet

Idag är jag mkt mer utvilad än vad jag va igår.. Kan bero på att jag typ gick och la mig klockan 19 igår haha. Det blev inte att jag gick till Mimmi och tur va väl det för så trött som jag va. Sov inte alls bra mellan söndag-måndag. Typ 3 timmar sammanlagt eller nåt, vaknade hela tiden. Så att jag va trött och grining igår är ganska förståligt. Sen är det min sista vecka på jobbet och jag vågar inte känna efter vad jag verkligen känner.. För då kommer jag antagligen att bryta ihop.. Det blir jobbigt på fredag..

Nä nu ska jag till tåget. Ska på anställningsintervju i Katrineholm i eftermiddag så.. Slutar ju tidigt idag som tur är..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är så tråkigt att sluta på ett ställe där man verkligen trivs. Synd att du inte fick vara kvar. =( Men du får nog napp nån annanstans snart! =)

2009-12-15 @ 12:06:39
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0