Blir allt fel??

Idag mår jag sådär igen.. Ont i halsen och lite snuvig och så mår jag illa. Men när mår jag inte illa ha ha.. Men jag ska i alla fall tvätta idag.. Behöver göra det känner jag.. Skulle behöva städa men man kan ju hoppas att jag mår bättre imorrn så jag kan göra det då.. Mamma och pappa kommer ju på lördag :) Ska bli kul att träffa dom faktiskt :) Känner att jag behöver det just nu..
Allt jävlas med mig och vad jag än gör så blir det fel känns det som. Men jag hade ett, vad jag kände som bra snack igår. Jag vet att det inte hade behövt bli som det blev om jag inte va överbeskyddande.. Men tyvärr är det nåt som jag måste jobba med att inte vara.. Jag behöver inte försvara allt och alla jämt, jag måste lära mig det..
Ja d där va bara lite terapi snack till mig själv ;)

Ja annars händer väl inte så mkt idag.. Får se hur jag mår senare under dagen..

Just det, jag har fått en jobbintervju oxå :) Visserligen inte förrän i mars men det är alltid nåt. Så kan ju hoppas på det bästa i alla fall.. Allt kanske inte blir fel då ha ha

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, grattis till jobbintervjun! håller tummarna

2009-02-12 @ 12:55:47
URL: http://tjockisresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0