Dagen

Så var det tisdag.. Jag håller på och tvättar och har plockat lite här hemma.. Det behövdes och jag behöver tänka på annat än helgen tror jag ha ha..
Nu sitter jag och kollar på skid-VM, det är sprint idag och det är det enda vanlig längdskidåknings formen jag tycker är kul att titta på. Jag blir lätt uttråkad när det inte händer nåt, men i sprint så gör det ju det och då kan jag tycka att det är kul att titta ;)

Blev inget stan igår så jag ska nog försöka ta mig ner på stan idag.. Måste ha en ny body lotion känner jag..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Och det går alltid mycket snabbare att stöka till än att plocka undan. ;)

Man borde kanske plocka lite var dag?

2009-02-25 @ 08:37:15
URL: http://tjockisresan.blogg.se/
Postat av: Angelica

Mat är överhuvudtaget tråkigt.

Inte ens att laga om man är två som ska äta.



Jag har NOLL intresse av mat, knappt ens om den ska ätas.

Jag måste bara tugga. ;)

2009-02-25 @ 10:38:47
URL: http://tjockisresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0