Datordöd

Min dator håller på att ge upp så om jag inte hörs här på ett tag så vet ni att det är för att min älskade vän har gett upp. Just nu går det ganska bra men vet inte hur länge det håller.. Den har krånglat hela dan typ.. Den funkar ibland och sen ger den bara upp.. Jag vill ju kunna läsa Tobbes schlagerblogg ikväll ju.. Hålla koll på vad som verkligen händer ha ha. Jag kollade på tv grejen dom hade där.. Mannen dom pratar om kan i mina ögon bara va en men jag vet inte ha ha.. Jag menar det är inte så många män med i den här deltävlingen ha ha..Nej nu kör jag konspirations teorier här, ska sluta med det tror jag ha ha..

Dags för melodifestival fest :) Carro kommer om 2 ½ timme ungefär :) Vi ska ha så kul och vi vet vilka vi kommer rösta på ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0