Huvudvärk

Dagen började med att jag vaknade med huvudvärk.. Men jag tog mig ändå upp och såg på skidskytte VM som idag var mixstaffett. Det gick ju bra, silver till Sverige :)
Sen efter det insåg jag att jag inte skulle klara av att va uppe med den här huvudvärken så jag tog tabeltter och så gick jag och la mig igen och sov några timmar till. Huvudvärken är fortfarande inte borta, men den är betydligt bättre i alla fall..

Så den här dagen har varit väldigt lugn och kommer fortsätta vara det känner jag, minsta ansträgning och huvudvärken kommer tillbaka..


Kommentarer
Postat av: Angelica

Lika långa, klarade körkort samma dag, samma smeknamn...

Hmm, scary ;)

2009-02-19 @ 22:29:56
URL: http://tjockisresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0